BESTEMOR-JULIA

REKLAME – AFFILIATELINKER

GENSERHER / PYSJBUKSEHER / TØFLERHER

Kremt.. Har har dere….dagens antrekk? Jeg veeet det er mye syting på meg om dagen. Det er bare en veldig rar uke. I dag har jeg fått feber, toppen av kransekaka ass. Men det har faktisk vært litt deilig. Har slappet skikkelig av, fått orden på leiligheten og spist god middag. Blir så stressa av hybelkaniner og klær overalt, noe som er et resultat av kofferter som alltid pakkes inn og ut. Siden jeg reiser over helgen er gleden av en ryddig leilighet kortvarig dessverre, hahah!

Så ja, kanskje det ikke var så verst å få feber likevel.

Herregud, så sykt digg det er å bare ligge i sofaen å se på tv btw?? Har sett sååå mye gøy i dag, bl.annet mitt favorittprogram Dr. Phil. Åh, jeg vil seriøst ha maraton. Noen som vet hvor man kan se det?

Nå skal bestemor-Julia gå å legge seg. Ha en fin kveld ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg