BESTE HELGEN EVER

Ahhhhh, hvor skal jeg starte? Vet ikke om jeg har sagt det, men jeg er på Island! De siste dagene har vært noen av de beste i mitt liv. Jeg har aldri tenkt på Island som en destinasjon å reise til, men fyyy faen så glad jeg er for at vi dro. Det er helt amazing. Både en kombinasjon av vakker natur, sykt uteliv, god mat, og sist men ikke minst – den BESTE gjengen å reise med. Jeg er helt støl i magen fordi jeg har ledd så mye. Sånn skikkelig lættis 24/7. Tiden har bare flydd fra oss, og det er ufattelig trist at vi må reise igjen allerede i morgen tidlig.. Kunne vært her en uke til, minst!

Men, jeg har seriøst alt for mye å fortelle til at ett innlegg dekker det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg