BESTE FRA TO VERDENER

REKLAME – AFFILIATELINKER

GENSER – CALVIN KLEIN HER / TRENINGSTIGHTS – NLY HER / SUNNIES – QUAY HER

Heeeeeei ♥ Åh, hvor skal jeg starte å fortelle om denne helgen? Føler virkelig den har vært den beste fra to verdener! Både fordi vi fikk gått oss en skikkelig treningstur opp på Fløyen i går – som forsåvidt var helt forferdelig men deilig på samme tid. Merker at kondisen har fått seg en knekk det siste året. Uansett deilig å kjenne pulsen stige igjen! Dessuten er det jo helt fantastisk utsikt på toppen. Ikke rart det alltid er fullt opp med turister der 😉 Og bloggere som vil ta fine bilder, hehe.

På kvelden var det full fest her i leiligheten før vi dro på byen. Danset sjukt mye i går, noe som egentlig er ganske ulikt meg. Endte kvelden på Burger King hvor jeg seriøøøøst spiste som en gal. Har vondt i magen i dag, og er fremdeles mett. Så verdt det når du sitter der å koser deg etter en gøy kveld på byen – ikke så verdt det i dag. Prøver å ikke ha dårlig samvittighet, men den kommer snikende likevel. En evig struggle.

  

Beste ♥ ♥

Helgen har gått så innmari fort! Syns den kunne vart minst et par dager til.. Heldigvis er det sååå mye gøy som skjer neste uke, både jobbmessig og reiser. Mye gøy å se frem til om dagen, og det holder meg gående 😀 Jeg elsker hverdagen og alt det der, men som person må jeg ha noe gøy å se fram til hele tiden. Kanskje fordi man av og til trenger en pause fra hverdagen som en gulrot. Haha. Ikke vet jeg. Samma det. Snakkes mer senere, nå skal jeg spise pizzaresten fra i går for å fylle på burgerking-magen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg