besøk av VG på en hektisk mandag

For en hektisk dag. VG ringte meg på jobb i tolv tiden, og ville gjøre en sak litt sånn på sparket. Dette er en sak jeg syns er utrolig viktig, så jeg takket selvfølgelig ja. Hun spurte når jeg var ferdig på jobb, og da svarte jeg klokken fire. Tenkte med det at vi kunne ta intervjuet klokken fire, men neida. Da skulle det visst komme en fotograf hjem til meg klokken 16.30 for å ta bilder til reportasjen. Jeg bare “HÆÆÆ!!”, det var jo kjemperotete, jeg hadde fett hår og sovet cirka fire timer i løpet av hele helgen. Hjelpe meg. Heldigvis fikk jeg utsatt det til klokken 17.30, slik at jeg iallefall rakk å dusje etter jobb. Huff! Bildene de tok er sikkert fine i seg selv de, men jeg har absolutt ingen store forhåpninger når det kommer til trynet mitt. Bladde igjennom bildene i sta, og man ser at jeg er virkelig sliten. Tenkte faktisk å legge meg allerede nå, nettopp fordi jeg er så trøtt og sliten. 

Mange har spurt meg om smykket, og det er fra HM! Haha, tydelig at det er favorittsmykket mitt eller? Det passer jo seriøst til alt! Bildene er forresten tatt i de store vinduskarmene i leiligheten min. De kommer jeg til å savne utrolig mye når jeg flytter til Oslo. Vinduskarmene, og utsikten. Sitter fremedles å ser etter leilighet i Oslo, men det er jo seriøst så mye DRITT ute på finn.no. Ingen som har noen tips til meg, og i beste fall en leilighet? Haha! Saken kommer forresten ut i VG i morgen. Tror jeg. Husk å delta på konkurransen i innlegget under, forresten!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg