BERGENS BESTE FRISØR

HAIR BY ALEXANDRA 

For et par uker siden var jeg på frisøren for å ta etterveksten min. Jeg elsker nyfarget hår, og liker best å være blond i bunn. Siden jeg flyttet til Bergen for tre år siden (herregud tiden går fort…. Skulle egentlig vært ferdig med en bachelor nå!!) så har jeg gått til DIGG Hair på Sundt midt i Bergen sentrum, etter anbefaling fra Cathrine som har gått der enda lengre. Etter min første time der har jeg ikke latt noen andre røre håret mitt. Digg Hair er best på blondt hår i Bergen (kanskje Norge?), ferdig med den saken! I to år har jeg gått til Karoline, mens det siste året har Alexandra tatt over rollen som min faste frisør. Hun er helt rå, og vet nøyaktig hvordan jeg liker det. Kaldt, blondt og friskt. Jeg får veldig ofte spørsmål om hva jeg gjør med håret mitt, og hvordan jeg bevarer fargen. Jeg tar etterveksten cirka hver tredje måned (kunne nok ha ventet lengre mellom gangene, men jeg liker som sagt nyfarget hår), dessuten bruker jeg produkter egnet for blondt hår.

I det siste har jeg brukt denne serien fra Joico, som er helt fantastisk. Den holder håret kaldt og blondt, uten at det er en slags blåsjampo som fort kan gi håret en veldig unaturlig farge. Her har jeg både sjampo, balsam, varmebeskyttende og hårkur (som er helt amazing). Alle produktene finner du hos Digg Hair på Sundt i Bergen 🙂

Hvilke fargekoder jeg bruker i håret er jeg usikker på, men om du ringer DIGG Hair på telefon 55321111 og spør etter Alexandra så vet hun akkurat hva som går i håret mitt 🙂 Jeg er nok ingen krevende kunde som vil ha forandring fra gang til gang, nettopp fordi jeg er så fornøyd med hvordan håret mitt er nå.

TUSEN TAKK til Alexandra som tar vare på håret mitt, og gjør meg like fornøyd etter hvert eneste besøk. For timebestilling kan du ringe 55321111 eller booke på hjemmesiden deres HER ♥

1 kommentar
    1. Hei.
      Hvor mye pleier du å betale for farging av ettervekst/striping og eventuell fargekorrigering hos DIGG?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg