BERGENFEST DONE WRONG

 

Et lite bildedryss fra fredagens Bergensfest! Som jeg har skrevet flere ganger koste vi oss supermasse, selvom vi nesten ikke fikk med oss konsertene i det hele tatt. Hvordan er det mulig? Jo, jeg og Andrea orket nemlig ikke å stå i den eviglange drikkekøen ved hovedområdet, så vi satt kursen mot DnB Lounge som hadde egen bar. Der ble vi sittende omtrent hele konsertperioden, og fikk nesten ikke med oss noen av konsertene med unntak av Karpe Diem som var helt til slutt. Ikke at jeg klager, for vi koste oss utrolig mye! Etterhvert kom også resten av gjengen for å joine oss, så det ble en aldri så liten fest. Neste år skal jeg vel og merke prøve å utnytte musikken litt mer, for det er ikke hvert år så mange flinke artister opptrer. Skjerpings!

2 kommentarer
    1. hvordan får du til at håret ditt ligger sånn bakover, uten at det ser helt skinnende ut av hårspray? 😮 så sinnsykt fint!

      1. Jeg har alltid hatt mye volum og tykt hår, så her har jeg faktisk ikke gjort noe som helst med håret annet enn å føne det etter dusjen! 🙂 Du kan prøve å føne håret med en børste mens du står opp ned med hodet for eksempel! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg