BERGEN MORNING

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God morgen fra Bergen! Kom hjem rundt ni i går kveld, og verdens snilleste Cathrine kom å hentet meg på flyplassen ♥ Da jeg kom inn i leiligheten måtte jeg bare gå rundt i ti minutter, se på alle rommene og stå midt i stuen en stund. Det er så lenge siden jeg var her sist, og jeg syns egentlig det var litt rart den første timen. Nå har jeg fått fylt opp kjøleskapet, så da føler jeg meg straks mer hjemme. Haha!

Nå skal jeg pakke ut av koffertene mine, vaske klær og fikse litt ting hjemme før jeg skal på TL Salongene Laguneparken for å freshe opp vippene mine. Etter det har jeg endel ærender som må gjøres, men satser på at jeg rekker en treningsøkt ikveld! Absolutt ikke den mest spennende dagen, men deilig å få ting på plass uansett 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 kommentarer
    1. Hvordan går det med deg, Julia? Mtp singellivet og “nyfunnet frihet” altså? Alt bra? Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg