BELØNNING ETTER EN BRA DAG

ANNONSE – Affiliatelinker

Heiiii ♥ For en produktiv og deilig dag jeg har hatt, finnes ingen bedre følelse! Belønnet meg selv med å ta en liten shoppingrunde på Nelly, for de har nemlig helt syyykt mye fint inne for tiden. Av erfaring går de beste godbitene først, så jeg kjappet meg å handle de selv før jeg delte de her på bloggen. Ego much? 8) Hihi. Under ser dere litt av handlekurven min, og resten viser jeg på når pakken kommer 😀 Husk at du også får opptil -70% avslag på hele nellysalget her!

TOPPHER

LOUNGE SETHER

GENSERHER / BUKSEHER

STRANDKJOLEHER

DENIMSHORTSHER

KJOLEHER

BLONDEBODYHER (finnes også i hvit!)

STRANDKJOLEHER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg