BEKYMRINGSMELDING

Hei! Jeg tenkte egentlig ikke å skrive et eget innlegg om dette på bloggen, og det skal jeg heller ikke gjøre. Likevel vil jeg bare starte innlegget med å set the record straight. Etter at jeg postet dette innlegget har jeg både fått kommentarer på bloggen, mails og meldinger om at noen er bekymret for meg. Til og med mine venner har fått printscreens og meldinger av sine bekjente å spurt om det går bra med meg. De tror jeg sliter med mat, og at jeg ikke får i meg nok næring.
Det er jo ingen hemmelighet at jeg hadde det tøft i september/oktober. Jeg hadde nettopp gått igjennom et samlivsbrudd og matlysten var på bunn. Jeg gikk ned i vekt, og det så jeg jo selv også. Det var enkelt å greit en vanskelig måned for meg. Nå er det snart desember, og dette begynner å bli en stund siden. Livet går videre, og det har jeg også gjort. Jeg er ikke lengre lei meg, har kjærlighetssorg eller dårlig matlyst. Livsgnisten er på topp om dagen, og jeg har det utrolig bra. Ja, jeg er fremdeles slankere enn jeg kanskje var i sommer – likevel betyr ikke dette at jeg ikke får i meg mat eller sliter med noe. Jeg har et sunt forhold til mat, og spiser det jeg har lyst på stort sett hver dag. Samtidig prøver jeg å spise sunt i hverdagen, og jeg får absolutt i meg nok næring. Jeg har en veldig travel hverdag, og er veldig aktiv de dagene jeg står på jobb. Det er mye frem og tilbake.
Grunnen til at jeg skriver dette er fordi jeg ikke orker at folk skal gå rundt å tro ting som ikke er sant. Nei, jeg har det ikke vanskelig om dagen. Nei, jeg sliter ikke med mat. Det er ikke noe hyggelig når både jeg og mine venner får kommentarer rundt meg og min vekt. Jeg forstår at jeg selv velger å dele livet mitt på internett, så naturligvis vil det komme reaksjoner. Men, nå vet dere iallfall hvordan ståa er 🙂

Dette ble egentlig en litt lengre tekst enn det jeg hadde tenkt å skrive om tema, men men! Nå husker jeg egentlig ikke hva jeg egentlig skulle skrive om engang, haha…

IMG_6825-2IMG_6834-2IMG_6839-2IMG_6842-2IMG_6847-2IMG_6865-2

Overdel HER · Bukse HER

Her er et av antrekkene mine fra Stockholm. Jeg har faktisk to til å vise dere, så håper dere ikke er lei allerede? Hihi. For en by altså, jeg digget den! Jeg skal faktisk tilbake allerede neste helg, mest sannsynlig. Det kommer til å bli så gøy. Den byen gir meg virkelig motivasjon til tusen, og det kommer til å bli en helg med mye bloggjobb + en hel drøss med festligheter. Håper Janne & Julia går så bra at vi kan åpne butikk i Stockholm også, det hadde vært perfekt!
8 kommentarer
    1. Hei! Jeg lurer på hvordan du holder overkneeboots på plass når du bruker de? Mine glir ned.. har du noen tips?

      1. Hei hei! 🙂 Mine glir også litt ned, så jeg drar de bare opp igjen. Haha! Men jeg har hørt at man kan kjøpe sånne lange sokker slik at de holder seg på plass, litt usikker på hvor men jeg kan si fra om jeg finner det ut!

    2. Hei. Skjønner at du blir frustrert, men når du legger ut slike bilder av deg med “åpne” kjoler både her og på snap osv, må du jo forstå at folk reagerer når de ser det. Du er blitt utrolig tynn og det første jeg tenkte når du la ut snappene fra Stockholm var om du hadde spiseforstyrrelser. Jeg orket likevel ikke å kommentere det, før nå. Ønsker deg bare alt godt, og bra du sier i fra at alt er fint med deg, men likevel skjønner jeg folks bekymring 🙂

      1. Hei! Som sagt kan jeg forstå at folk reagerer, men på bildene du prater om har jeg veldig markerte krageben – noe jeg alltid har hatt uansett hvor mye jeg har veid 🙂 Det er derfor jeg skrev dette innlegget, for det er ikke så kult at folk spekulerer om jeg har spiseforstyrrelser eller ei når jeg ikke har det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg