BEHOV FOR Å SKRYTE

Merker jeg har et sterkt behov for å fortelle at jeg sto opp tidlig i dag. Rettere sagt, det tidspunktet jeg egentlig står opp til en vanlig dag; 07.00. Siden jeg har vært latskapens dronning hele uken føles det godt å endelig være back on track. Derav behovet for å skryte til dere som leser, som mest sannsynlig gir totalt faen i når jeg står opp.

JAKKEHER / TOPPHER / BUKSEHER / SUNNIESHER / BOOTSHER

Her er forresten den patente jakken jeg snakket om for litt siden. Fra NA-KD! Den var kanskje enda kulere i virkeligheten, og selvom jeg egentlig vil style den med jeans og en kul strikk er det fremdeles for varmt i Oslo til det. Da fikk den lufte seg med et litt mer sommerlig antrekk i stedet 😉

Håper alle har en nyyydelish torsdag!

2 kommentarer
    1. Forfriskende å lese bloggen din, liker at du er så ærlig på flere områder og skiller deg ut på den måten. Håper du trives med den ny tilværelsen i Oslo.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg