BEFORE-CORONA-DAYS

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

Hei og god fredagskveld partypeople! Vet ikke hvorfor jeg nettopp kalte dere for partypeople, det er vel kanskje en fredagsgreie fra gamle before-corona-days. Lurer på når noen av oss kan dra på party igjen?

Jeg er skikkelig trøtt i kveld, så uansett om mulighetene hadde stått åpen for å dra på byen så hadde jeg takket blankt nei. Nå er klokken kvart over ni, og planen videre for kvelden er å ligge godt under dynen innen halv ti. Elsker å legge meg med nytt på nytt på skjermen, selvom jeg ikke helt klarer å bestemme meg for om det er komisk eller pinlig å se på det uten publikum? Hva syns du?

Nok bablings fra meg, ville egentlig bare vise dere noen nye klær som kom i posten i dag 😀 Jeg har også fått en superbra rabattkode fra Nelly som gjelder på ALLE varer og merker. Det er sykt! Koden finner du nederst i innlegget ♥ (slik at du må scrolle deg igjennom alle nyhetene mine først, hihihi 👹)

SOLBRILLERHER

Etter rabatten min koster de bare 96,- 🤩

BLUSEHER / DRESSBUKSEHER

HOODIEHER / JOGGEBUKSEHER

Denne joggisen har jeg på meg as we speak (eller som jeg skriver, rettere sagt). SÅ myk og deilig 😀

TEDDYJAKKEHER / JEANSHER / SNEAKERSHER

JOGGESETTHER

JULIA25

GIR – 25% PÅ HELE NELLY (INKLUDERT ALLE MERKER!)

2 kommentarer
    1. Ja, det er helt weird uten publikum altså… Haha! Helt utrolig hvor annerledes det blir?! Ønsker deg en good helg! Klemmer! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg