BEDRE ENN PÅ LENGE

Det er noe med den byen her som får meg til å føle meg så innmari bra. Noe som egentlig er utrolig rart.. Da jeg bodde i Oslo fra 2013-2014 trivdes jeg egentlig ikke så godt. Jeg var veldig usikker, og følte meg veldig liten og meningsløs i en stor by. Jeg hadde nettopp startet å jobbe med bloggen på fulltid, og en hverdag uten spesielle rutiner var en stor overgang for meg. Døgnrytmen min ble helt krise, og jeg følte ikke jeg strakk til på noen som helst områder. Hverdagen min besto av alt for mye festing, sene kvelder og desperate forsøk på å finne meg selv. Å flytte til Bergen er kanskje det beste valget jeg har tatt. Roligere omgivelser, nye bekjentskaper som vil vare livet ut og et helt supert studiemiljø på BI. Det hjalp meg veldig å finne ut hva jeg vil og hvor jeg ønsker å være.

JUMPSUIT HER

Om dere vil ha en perfekt partyjumpsuit så er den over valget! Ikke at dere ser den så godt på bildene, men den sitter som et skudd, og er et av de mest komfortable plaggene jeg eier. Jeg har størrelse xs, og siden den er så oversized og stretchy tipper jeg alle kan ha den i xs! Hehe.

Jeg skulle egentlig bare bo i Bergen i ett år eller to, men nå har jeg vært der i tre! Akkurat nå er jeg i en fase der egentlig den eneste grunnen til at jeg er igjen er butikken, Janne & Julia. Noe som er helt greit. Det er utrolig spennende å kunne bygge opp noe fra bunnen av. Heldigvis pendler jeg mye til Oslo og er egentlig mer her enn i Bergen. Hvorfor jeg ikke pendler fra Oslo-Bergen er egentlig veldig ugunstig, men akkurat nå er det det beste. Det går helt fint! Jeg gleder meg uansett helt ekstremt til å komme 100% tilbake til fine Oslo, og i mellomtiden får jeg nøye meg med de lange turene mine hit. Hihi ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg