BASIC OUTFIT

IMG_3519-2IMG_3527-2IMG_3623-2IMG_3684-2Tee – HM / Bukser – Zara / Klokke – Michael Kors / Bag – Marc Jacobs

God kveld fra en hovedstad som endelig viste seg fra en halvgod side! Solen skinte iallefall, verre var det med vinden. Er det for mye å be om at sommerværet kommer snart? Over til noe helt annet, da dere bare kan sjekke yr.no om dere vil sjekke værmeldingene. I dag har jeg møtt en venninne fra Molde, vi spiste lunsj og tuslet nedover Bogstadveien. Tittet i butikker, skravlet og koste oss. Klokken fem var vi invitert på en superkoselig kveld på Tone Lise akademiet, men mer om det senere 😀 Nå er jeg helt skutt etter en litt for lang dag, så joggisen er inntatt og June ga meg faktisk litt vin i glasset også. I morgen skal jeg på en ny photo/filmshoot, så burde komme meg i seng tidlig ikveld. Alle hatt en fin dag?

4 kommentarer
    1. Fin outfit!! Skal selv til Oslo snart, og lurte på om du kan lage ett innlegg med noen tips til steder å spise/shoppe? I tillegg til steder vi bør få med oss/attraksjoner 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg