BASIC-BLOGG-DAG

To identiske selfier, men jeg klarte ikke å bestemme meg for hvilket jeg likte best. Med sollys, eller uten? Tydeligvis gjør det en stor forskjell for min besluttsomhet. Uansett, god morgen! Denne skrytepaven er på vei til trening. Føler egentlig det er litt unødvendig å skrive, men det er så FORBANNA digg å være tilbake i rutinene igjen. Om du ønsker at jeg skal skrive mer om trening på bloggen, så hyl ut 😀

I dag har jeg egentlig en veldig “basic-blogg-dag”. Skal møte Andrea for å ta bilder til et samarbeid + antrekksbilder osv, og i kveld har jeg faktisk litt lyst å dra på bowling av alle ting! Vi får se hva som skjer. Ville bare skravle litt på morgenkvisten, vi snakkes mer senere jenter ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg