BARNEROMMET ER BORTE

God morgen 😀 Som sagt kjørte jeg mamma på jobb litt over syv i dag tidlig, og siden da har jeg tatt sol, dusjet og fikset meg. Ikke verst å være så tidlig i gang når det er ferie! Jeg holdt på å si at nå er det endelig helg, men det spiller jo egentlig ingen rolle for meg siden jeg har ferie – samtidig betyr det at fleste av vennene mine har helg og bare dét burde man skåle for. Nå sitter jeg på soverommet til broren min der jeg har “bodd” siden onsdag. Har nemlig ikke eget rom i mammas nye hus (!!), noe jeg forsåvidt ikke har hos pappa heller da han lagde mitt gamle rom om til et kontor.. Jeg har jo bodd for meg selv en stund nå så det er kanskje ikke så rart, men det hadde jo vært digg å kommet hjem til pikerommet liksom. Jeg er ikke voksen.. Som det skilsmissebarnet jeg er skal jeg forflytte meg til pappa senere i dag og være der resten av helgen sammen med alle brødrene mine. Det kommer til å bli så kooos 😀 Jeg tok på meg husmor-rollen i morgen og skal lage stor familiemiddag – tips til hva jeg kan lage? De yngste brødrene mine er så kresen at de ikke liker løk engang, så det må være noe de også kan like.. Haha! Og det må være noe sykt digg slik at jeg får mye skryt 😉 Hjemmelagde hamburgere kanskje?

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAHahaha ler av disse posterne på rommet til August, det er såklart mamma som har hengt de opp og ikke noe han hadde kommet på selv. “Always kiss me goodnight” liksom (her burde det vært en emoji som ler).

9 kommentarer
    1. Taco kan du jo lage 😀

      Jeg lurte på om du skal ut å reise i sommer? Har du tenkt å trene deg opp til den såkalte sommerkroppen da? 🙂 Jeg trenger litt inspirasjon fra deg 😀 Du virker så flink til trening og kosthold.

    2. enchiladas eller lasagne har jeg lyst på i kveld hvertfall 🙂 tenkte å lage speltlompelasagne siden det tar mye kortere tid 🙂 eller så er jo moussaka utrolig digg 🙂 Ha en fin dag videre!

    3. Bli medlem av gruppen “Mat fra bunnen av” på Facebook og spør der 🙂 Kan nesten love deg at du får flere kreative, og lettvinte (hvis du forespør lettvinte matretter da så klart..) matforslag tilbake! Har brukt den gruppen mange ganger. Prøv!

    4. Noe av det beste som finnes….

      Skjær opp en kylling i to deler, putt litt time kremost med smaken krydder på ene kyllingen og legg tilbake igjen den andre delen av kyllingen oppå den så den blir “hel” igjen. Stek til den er omtrent gjennomstekt, og surr bacon rundt før du steker til denne er bra stekt! Lag hvertfall en slik kylling til hver, det kommer ann på hvor store og hvor mye de pleier å spise.

      Serveres med bearnesaus, fløtegratinerte poteter og grønnsaker!

      Dette lager jeg meg hvis jeg skal kose meg, og jeg er ganske kresen på mat selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg