Barndomshjemmet

Herregud, så deprimerende.. Sånn er været i Molde. Det SLUDDER. Fikk helt sjokk da jeg gikk ut av døra i sta, for er det virkelig mulig? I morgen er det jo mai! Heldigvis skal jeg bare være her en uke, før jeg reiser til syden (Oslo), der gradestokken iallefall er over ti grader. I fjor husker jeg at kvelden før 1.mai var kjempevarm. Det gikk an å bade, grille og virkelig kose seg ute.  Trynet mitt er like deprimerende som været, og jeg orker faktisk ikke fikse på det engang. Været gjør noe med meg, og jeg vil helst bare ligge inne hele dagen. Noe jeg forsåvidt skal også. Skal forflytte meg ned til noen venninner etterpå, for å være deprimert med de. Stakkars russ som helt sikkert skal UT å feste i dag. Hadde jeg aldri i verden gjort, uansett hvor mye jeg fikk betalt. Tenkte å vise dere noen bilder av huset til mamma, forresten! Det er så utrolig koselig her.  Hun er seriøst pynte-ting og designgal. Kjøper noe nytt hele tiden, bytter ut, setter ting tilbake, og styrer på. Blir sikkert helt lik når jeg blir eldre, for merker jeg er litt sånn allerede. Nå skal jeg lage meg en fruktsalat (jeg har blitt sunn i dag vet dere), før jeg skal hente mamma på jobb.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg