BARE TIRSDAG

God morgen! Jeg stirrer ned på kaffekoppen min som om den var en alien. Det er helt fjernt at jeg endelig kan få en kickstart på dagen. De siste dagene har kaffe vært ikkeeksisterende i leiligheten. Hver gang jeg har handlet mat har jeg fokusert på alt annet enn dosen som kvikner meg opp hver eneste morgen. Den slurken som gjør en drittdag om til en fantastisk en. Typisk å komme på at “faen, jeg glemte å kjøpe kaffe” da man våkner av alarmen klokken syv. At jeg har blitt så glad i kaffe syns jeg er ufattelig trist, da jeg egentlig var stolt over å “ikke være helt voksen enda” siden jeg ikke drakk kaffe. Det fikk jeg iallfall høre hver gang jeg var på familiebesøk hjemme i Molde, og jeg gang på gang takket nei til kaffe til kakene.

 

Image and video hosting by TinyPic

 

Herregud, dette kommer til å bli en så fin dag! Nå har jeg slurpet i meg all vidunderdrikken og er virkelig klar for å make the best out of it. Enda en grunn til dagens store livsmotivasjon er været vi i Bergen har i vente. Opp mot 15 grader, og SOL! Halleluja! La oss dra på dagsfylla alle sammen! Neida. Det er faktisk bare tirsdag. Trist, men sant.
Image and video hosting by TinyPic

 

I går var jeg for første gang å luftet mine nye sneakers fra Samsøe, også! Det var faktisk den første dagen jeg følte meg trygg nok på Bergensværet til å bruke de. Haha! De er heldigvis superlett å tørke av om uhellet skulle skje og man skitner de til, men jeg syns slike ting er kjedelig. Derfor venter jeg heller til en oppholdsdag til å lufte mine hvite sko 🙂

Image and video hosting by TinyPicSkjorteHER / BukseHER / SneakersHER (annonselenker)

Nå skal jeg hoppe i dusjen å komme i gang med dagen for fullt, og ikke bare late som på bloggen. Vi snakkes litt senere! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg