BARE GOD STEMNING

Ah, Stockholm gir meg så sjukt gode vibber. På flyturen hit satt jeg seriøst bare å lo for meg selv. Jeg tenkte på alle minnene jeg har herfra, spesielt da vi dro hit med NLY Man i desember i fjor. Det var da kallenavnet til Benny, “Bønna”, ble funnet på. Haha det er nok ikke så gøy for dere å lese om da dere ikke kjenner oss, men fyfaen jeg ler bare av å skrive dette. Ler av hele turen. For en kaotisk langhelg med alt for mange gode minner. Jeg er helt sikker på at disse dagene ikke blir noe dårligere!

Siden vi landet tidligere i dag har vi egentlig bare vandret litt rundt. Det er pyntet til jul overalt, gatene er fulle av folk og jeg må innrømme jeg har fått skikkelig julestemning! Nå er vi på hotellet, og skal snart ut å spise middag og ta drinks med Nelly-teamet.

 

Følg gjerne med på snapchat, der oppdaterer jeg litt hyppigere ♥ Du finner meg som “julianyland”!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg