BARE EN SÅNN KVELD.

Åh, i kveld er jeg helt sjukt tiltaksløs. Har egentlig vært det helt siden jeg våknet i dag tidlig. Holdt på å dø av trøtthet da alarmen ringte, og forsov meg helt til klokken ni. NI?! Det er så ulikt meg. Men, jeg føler likevel dagen ikke har vært så aller verst. Hadde det ikke vært for at jeg hadde lovt å være modell for eksamenen til Makeup Academy i dag tidlig hadde jeg nok sovet bort alle dagens timer. Hahah!

Nå har jeg nettopp kommet hjem, og planene mine for kvelden er virkelig ikke store. Skal ta meg en dusj, få på noen ansiktsmasker, lage meg en posesuppe (haha er hekta!!), så skal jeg faktisk bare legge meg. Får prøve på det der livet igjen i morra!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg