BARBERING

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

To do: Dra på PT-time, ta sol, kjøpe barberhøvel og pakke kofferten. Etter det er jeg klar for å dra til Oslo i morgen tidlig! Skal til og med barbere leggene, og det er ikke bare bare for denne frøkna her. Iallefall ikke når været er for kaldt til å gå i shorts. Er liksom i et i fast forhold og Kristoffer MÅ jo elske meg for den jeg er. Hah! I helgen skal jeg derimot dele seng med Glenn, og jeg tror han setter pris på glatte legger 🙂

9 kommentarer
    1. Hvor er genseren fra? Kjempefin! 🙂
      Leste også at du stod over statistikken? Hvorfor valgte du det når man får ha med hjelpemiddler på eksamen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg