BARBADOS NEXT!

Annonse

Jeg holdt på å skrive at jeg måtte rømme fra det grusome været i Bergen, men så tittet jeg ut vinduet å kom på at det var SOOOL!! Er endelig regntiden over? Om det er sant må jeg nesten klype meg i armen, for det er den største gaven jeg kunne fått akkurat nå. Haha! Uansett så er vårsesongen i full gang, det merker man også på utelivet. På fredag skal jeg på åpningen av Barbados på Jacob Aall, som er et konsept de kjører hver fredag fremover. JIPPI! Jacob Aall kommer til å være fyllt med palmer, hengekøyer, digge drinker og fantastisk stemning. Jeg gleder meg ihjel til fredag, tror det kommer til å bli en fantastisk kveld! Det er gratis inngang, og egne Barbadospriser i baren.

Facebook-eventet finner du her, og siden til Utetrend finner du her 😀

1690860-11-1360876912114

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg