bar til bar

God morgen! Hjelpe meg, for en travel dag det ble i går. Rett fra jobb og inn i finstasen. Vi dro til en venninne for å ta noen glass før vi dro på barhopping. Til de som lurer på hva barhopping er, så er det at man drar fra utested til utested. Vi var vel innom seks utesteder, der det var en quiz hvert sted. Hvordan den gikk tør jeg ikke tenke på engang, for utover kvelden ble det kanskje litt vel mye innabords på alle? Iallefall på meg. Typisk.  Uansett. Hadde en utrolig kul kveld i går, og jeg gleder meg veldig til å samles med venninnene fra “laget” mitt å skravle! Det er alltid så morsomt dagen derpå. Jeg filmet også utrolig mye i går, så dere skal ikke se bort ifra at det kommer en videoblogg senere i dag. Det er selvfølgelig om noe av materialet egner seg på en blogg. Hihi!
Haha. Her var vi klare for barhoppingen gitt!

Det kommer flere bilder senere, nå må jeg nesten hoppe i dusjen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg