BANDEAUKJOLE

God morgen! Kom på nå at jeg heeelt hadde glemt å blogge om lørdagens festligheter, upsi! Tror forresten at jeg var fyllesyk helt til for ti minutter siden, så det er vel kanskje derfor.. Jeg og Birte ble med på et vors sammen med nussekompisen min (veldig maskulint å kalle han det) der kompisen hans hadde bursdagsfest. Mange ukjente mennesker, men det er bare koselig. Utover kvelden skravler jo alle med alle uansett! Senere på kvelden hev vi oss i en taxi for å dra til byen. Egentlig hadde vi tenkt å dra på Jacob Aall, men i stedet dro vi alle andre steder. Må egentlig bare le litt av hele situasjonen nå i ettertid, spesielt siden det regnet og jeg løp rundt som en idiot med pyntejakka mi over hodet rundt omkring i Bergen sentrum. Nok om det! Brukte den nye kjolen min fra nelly i helgen. Egentlig HATER jeg inntilsittende tubekjoler, nettopp fordi jeg selv ser at jeg har lagt på meg, og derfor føler meg som en vandrende ballong med slike plagg. Heldigvis var stoffet og mønsteret på kjolen slik at jeg følte meg slank likevel. Veldig vanskelig å forklare egentlig, men jeg er veldig fornøyd med kjolen! 🙂 Blir nok å bruke denne mange ganger til i løpet av høsten.
Kjøpte den på nelly.com HER 🙂 Den er litt stor i størrelsen! Jeg kjøpte min i small, men den passer nok også til de som bruker M. Forresten! Det er 15% avslag på alle jakker hos nelly nå. Perfekt siden det er sesongskifte! Jakkene finner du HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg