BAK FASADEN

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Well, I did not..

Her i hus er det ingenting annet å si enn god morgen! Jeg sov helt til over tolv i dag, noe som er utrolig ulikt meg. Våknet opp til at regnet plasket ned, og reaksjonen min var “jippi!”. For meg er denne mandagen skremmende lik en søndag. Jeg er helt avhengig av én dag i uken der jeg kan la sminkepunken forbi lukket og søndagstrusa plantet godt mellom bena. Siden vi var på veien i hele går gjør jeg offisielt denne mandagen om til ukens søndag. Timene jeg har vært våken har blitt brukt til å dusje, rydde i leiligheten og nå sitter jeg med hårkur og ansiktsmaske mens jeg venter på at rundstykkene skal bli ferdig. Spesielt håret mitt er helt krise etter helgen, da jeg verken har fått dusjet med skikkelig shampo eller brydd meg særlig om hårbørsten.

Tro det eller ei, men denne frøkna trenger nemlig litt tid for å se bra ut. Jeg våkner sjeldent opp og bare “yes, i dag slenger jeg bare på meg en kjole og går ut døren!”. Så nå er dagen booket til hjemmespa, serietitting og hudpleie. I morgen føler jeg meg nok som Julia igjen, så da får jeg komme med noe mer interessant på bloggen. Vi sees!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg