BAD ASSEN JULIA

(Inneholder én annonselenke)

God lørdag! I går var jeg et bad ass humør da jeg gikk å la meg, så jeg skrudde ikke på alarm til i dag tidlig. For et normalt menneske er nok dette normalt en lørdags morgen, men for kontroll-freaken-Julia-som-skal-ha-mest-ut-av-dagen er ikke dette hverdags(helge)kost. Våknet litt småstresset opp og var sikker på at jeg både hadde misset åpningstidene på vinmonopolet og at kvelden var rett rundt hjørnet.

Nå skal jeg komme meg i dusjen før jeg må gjøre litt ærender til kvelden. Skal bl.annet handle inn til tapas, men er veldig usikker på hva jeg skal lage enda! Noen tips? 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERALue – FWSS / Skinnjakke – Zara / BukseHER (annonselenke) / Sko – M.A.M.B

 

10 kommentarer
    1. God lørdag til deg <3 og her er noen tapastips fra meg; manchego, serrano, chorizo, dadler med bacon, kjøttboller, saltbakte poteter, en god salat, fuccacia, aioli, schampi 🙂

    2. Potetbåter med valgfritt krydder i olje, er jo kjempegodt sammen med aioli i hverfall 🙂 men det vet du sikkert fra før av haha

    3. Bacondadler, foccacia med aioli, oliven, feta og lefseruller med roastbiff/laks/røkt skinke “, vi pleier også å kjøpe ferdige kjøttboller i tomatsaus fra disken på Meny! =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg