BACKLIGHT

IMG_4595 kopi-2

READY FOR SOME NETFLIX AND CHILL

Jeg syns det er så morsomt at quoten over er forbundet med sex. For meg betyr det å ligge langflat på sofaen med dobbelthaken nedover brystkassen og chipsposen på høyre hold. Nå har jeg og Glenn nettopp spist tidenes beste biffmiddag. Å lage mat er min aller største hobby, og jeg elsker å stelle i stand til besøket mitt. Det er faktisk ytterst få som får lov til å “tre inn” på kjøkkenet mitt å forstyrre meg i matlagingen, uansett hvor mange gjester som er til bords. Jeg er nok kanskje en aldri så liten kontrollfreak på det området, men god mat betyr så utrolig mye for meg. Jeg tok forresten litt bilder underveis, så oppskrift og fremgangsmåte kommer i morgen ♥ Denne helgebiffen må du prøve!

IMG_4571 kopi-2

GENSER HER

Ellers har jeg gjort litt forskjellig i dag. Både vært en tur på Janne & Julia, hatt en fail bloggshoot, hatt en bra bloggshoot, hatt filterlættis på snapchat i sengen sammen med Glenn og laget nydelig middag. Begge er veldig reduserte etter i går, så nå skal vi se på nytt på nytt og bare slappe av i sofaen. I morgen skal jeg jo feire bursdagen min for fullt, så det gjelder å være uthvilt! Håper alle får en fin helg, og en fin fredagskveld. Vi snakkes i morgen ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg