BACK TO BUSINESS

Hei og god mandag! ♥ Siden sist har det skjedd utrolig mye. Jeg har bl.annet kommet meg på plass i min nye leilighet i Oslo. Den er heeelt nydelig, og bildedryss kommer selvfølgelig! I helgen hadde vi en liten sammenkomst for å innvie criben, noe som er helt på sin plass 😉 Har egentlig sykt mange bilder fra kvelden, men ikke alle er like aktuell å dele på internett, heheh.

Nå sitter jeg på kjøkkenet å venter til Glenn kommer. Dere har fått med dere at han har startet å blogge igjen?! Vi skal starte å ha “mandagsmøte” hver uke, og jobbe mye tettere sammen. Jeg vet at jeg har vært litt fraværende på bloggen den siste tiden, og jeg kan komme på så mange unnskyldninger til hvorfor det har vært – men sannheten er jo uansett at jeg ikke har vært god nok. Men, jeg kan bare tenke fremover og målene for bloggen er skyhøye om dagen. Stay tuned! Det kommer til å bli skikkelig digg å se på det hele som en bedrift igjen. Og som alle bedrifter ligger det mye arbeid bak, noe jeg er klar for. Å jobbe med Glenn kommer til å bli dødsbra. Vi vet vi arbeider godt sammen, pluss at han er min bestevenn. Kan det bli bedre?!

Håper alle får en fin start på uken! Ønsker dere forresten tour av leiligheten senere i dag?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg