BACK TO BUSINESS

At de tre siste ukene har vært ganske tøff er ikke til å stikke under en stol. Men, nå er den perioden over og jeg er SÅ klar til å komme meg back to business. I helgen har jeg sovet 26 timer og vært helt tappet for energi, mens i dag våknet jeg livsglad og følte meg endelig som Julia igjen. Det er rart ved det. Når man sakte men sikkert sklir inn i en dårlig periode merker man ikke noe som helst. Men når man først kjenner på å være tilbake i sitt “gode humør” er forskjellen ekstremt stor. Jeg føler meg glad, lettet og motivert. Tre ord som ikke har reflektert mitt humør i det hele tatt den siste måneden. Åh, det er sånn en befrielse. Alt går over til slutt, man trenger bare tid. Nå har jeg hele sommeren foran meg til å bare nyte, og det skal jeg gjøre!

I dag sitter jeg bak på kontoret til REGN å jobber derfra. Det er helt umulig for meg å jobbe hjemme. Da virker alt så mye viktigere. Vaske klær, støvsuge, spise litt godteri, ta en lunsj nummer to – alt for å unngå å åpne mailen som har stått urørt de siste ukene. Det føles veldig godt å være tilbake, men samtidig rart. Trenger nok et par dager for å komme skikkelig i arbeidsmodus igjen – men det går seg til.

Igjen, tusen takk for all støtten og kjærligheten dere har vist meg etter jeg valgte å være åpne med dere. Jeg har ikke ord for hvor mye jeg setter pris på hver og én av dere ♥ Vi snakkes senere i dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg