BACK TO BASICS

THE RAIN IS BACK

Sånn helt seriøst, kan dette styggeværet slutte å forfølge meg hvor enn jeg drar?! Er jeg i Bergen, regner det. Er jeg i Molde, regner det. Er jeg i Oslo, regner det faen meg der og. Helt seriøst, det forundrer meg ikke om det regner på alle feriene mine i sommer også.

MEEN litt regnsprut i fjeset har aldri stoppet meg før. I dag er en bra, og ikke minst gøy dag! Jeg er med noen av mine beste venner, vi skal drikke vin og spille kort – og i kveld kommer Ingeborg. Det må selvfølgelig feires! Jeg er en person som seriøst feirer alt som kan feires. Det er faktisk den egenskapen jeg liker best ved meg selv, at jeg alltid klarer å finne på noe gøy. Snikskryt ;))

   

SKINNJAKKE – SAMSØE HER / GENSERHER / SKINNTIGHTSHER / VESKE – BALENCIAGA / SUNNIES – CÈLINE HER / SNEAKERS – NIKE HER

Her har dere et av mine siste antrekk. Så fort skyene kommer på himmelen er jeg back to basic, all black. Ønsker alle en superfin tirsdag! Nå må jeg være sosial med resten av gjengen her, vi snakkes nok litt senere ♥

6 kommentarer
    1. Her såg du fantastisk nydelig ut!
      Og btw, du snakket om at du hadde lagt på deg : det synes iallefall ikke. Synes ikke du trenger å slanke deg <3

    2. Hei. Vil bare si at du blogger sykt bra fortiden. Gleder meg til hver gang jeg skal klikke meg inn her. Vil også komme med er serietips til deg, Good behavior på tv2 sumo, veldig spennende 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg