BACK ON TRACK

I dag prøvde jeg så godt jeg kunne å stå opp da alarmen ringte, som var klokken ni. Det klarte jeg dessverre ikke, og våknet først nå. At jeg faktisk ikke er i stand til å stå opp så “sent” som ni en gang er skremmende. Akkurat samme som i går, da jeg hadde en avtale klokken elleve og klarte å prestere å våkne 11.40!!!! Jeg blir så innmarri oppgitt over meg selv altså, for her er det ikke mye “stå opp å grip dagen før fuglene fiser”-motivasjon. Heller litt sånn sov-til-du-våkner greie.

Uansett da. Nå er jeg back in Oslo og deilig er det! Nå kan jeg blogge skikkelig samtidig som jeg har et veldig spennende prosjekt på gang som MÅ bli bra! Men før alt dette skal jeg på Karl Johan Hudpleie å sette på nye vipper! Jeg ser seriøst sånn her ut uten altså.. Dette er så meg uten vippeextension..  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg