BACK ON TRACK

ANNONSE – Invitert + annonselinker til nelly

JAKKEHER / DRESS – NAKD / SKOHER

Et par snapshots fra i går, da vi var på lanseringen til Martine Lunde som har gitt ut en klokke i samarbeid med Mockberg. Klokken var kjempefin, og eventet like så! Det ble fort en partysøndag, noe jeg ikke var klar over da jeg møtte opp på toppen av Grand Hotell. Men men, everyday is a party. Gratulerer så mye til Martine ♥

Akkurat nå sitter jeg på Tranen sammen med June og Andreas å jobber. Det er så deilig å ha noen man kan jobbe med, selvom alle sitter begravd i hvert vårt arbeid og ikke er spesielt sosiale. Uansett mye bedre enn å sitte hjemme alene, som egentlig er ganske stusselig har jeg merket. Haha!

Jeg er skikkelig motivert denne uken, og det føles godt. Det har vært en lang periode der dere har hørt lite fra meg. Når ikke alt er på topp personlig så synker også motivasjonen, men jeg merker at hver dag blir bedre og at jeg nå er på vei tilbake ♥ Jeg har virkelig verdens beste jobb og jeg vil at dere skal hvite hvor ekstremt jeg setter pris på alle og enhver som klikker seg inn her. Dere er virkelig BEST! ♥

Husk at dere fremdeles får -20% på alle NLY Brands, link her! 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg