Back in Oslo

Hei hei! Nå er jeg back in Oslo og klar for å ta fatt på uka.  Siden vi først var i Stockholm i natt, så måtte vi jo utnytte sjangsen å sjekke ut hva utelivet hadde å by på. Vi dro på F12, som visstnok var det hotteste utestedet på søndager. Det var det også, slik jeg fikk inntrykket av! Har aldri sett så mange pene mennesker samlet på et sted før, så jeg koste meg virkelig! Alltid hyggelig å ha noe fint å se på 😀 Haha! Jeg tok ikke kvelden sånn alt for sent, for jeg var supersliten etter en lang dag med reklameinnspilling og farting fram og tilbake. Ang. reklamefilmen så har jeg faktisk ikke lov til å legge ut noen bilder eller skrive hva den er for før den kommer på svensk tv. Den kommer til å bli DØDSkul, så jeg gleder meg til å poste den på bloggen! 😀


Sko her  (verdens beste å gå i!!), jakke her , kjole fra Zara og smykke fra HM.  Alt i alt et par fabuløse dager i den svenske hovedstaden! 🙂 Den eneste negative er at INGEN skjønner hva jeg sier når jeg prater, fordi jeg har dialekt. Så da må jeg prøve med på bokmål, noe jeg heller ikke er særlig flink til.. Til slutt måtte jeg jo prate engelsk! Haha.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg