BACK IN LONDON!

God mandag, ny uke! Jeg er faktisk i London jeg, igjen. Denne gangen sammen med June! Dette blir en kjempedeilig uke med shopping og venninnekos. Kristoffer dro hjem til Bergen i går kveld, så merker at jeg savner han allerede.. Men det er heldigvis ikke lenge til vi sees igjen, og shoppingtur med June er absolutt et bra plaster på såret 🙂 I dag reiste vi supertidlig fra Oslo, så jeg er heelt ør i hodet. Er ikke vandt med å stå opp så tidlig jeg! Vi har uansett kommet oss til det nydelige hotellet vårt, Hilton Double Tree, så jeg kan ikke klage.  Jeg rakk forresten ikke å blogge om meg og Kristoffer sin siste dag i London forrige uke! Da tok vi oss en deilig spasertur igjennom Hyde Park, som jeg har hørt mye fint om. Parken var helt nydelig og jeg kunne virkelig ønske Zara kunne vært med oss for å løpe rundt. Her er et aldri så lite bildedryss:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg