BACK IN BUSINESS

Hei dere! Da var jazzen over, og jeg kan komme tilbake igjen til bloggingen igjen. Dette har uten tvil vært den beste Moldejazzen jeg har hatt! Det har vært så innmarri god stemning på byen, at jeg rett og slett dro ut alle dagene – altså mandag til og med i går. Nå er kroppen sliten, og det skal bli digg med en recoveruke før jeg reiser til Spania neste mandag. Fram til da skal jeg være i Molde, noe som kommer til å bli kjempedeilig. Grunnen til at det har vært så moro i år har sikkert mye å gjøre med at jeg bor i Oslo nå, og ikke ser venninnene mine fra Molde så ofte som før. Det har vært helt fantastisk å dra ut med de igjen, for da kan jeg love dere at stemningen er på topp! 😀 Kunne ønske alle sammen bodde i Oslo, eller at alle ukene i Molde var like moro som denne her! Jeg skal ærlig innrømme at jeg var litt skeptisk før jeg dro til Molde, for jeg hadde ikke sett for meg at det kom til å bli så moro med tanke på at det var meldt iskaldt og stygt vær hele uken. Men det skal jeg si, været satt ikke stopper på verken stemningen eller utelivet. Det er jo også den første jazzen jeg kan huske der jeg har vært singel. Da slipper man jo å tenke på en annen person når man er på byen, og kan kose seg 100% sammen med venninnene sine uten noe stress. Ah, for en uke. Sier det igjen jeg altså.  Her er en liten instagramkollasj fra uken: Jeg heter Julianyland der.
1. Jentevors på mandag. 2. Klar for å dra ut på mandag. 3. Meg og kjære Guro i går. 4. Torildsnupp og Haakon på fredag. 5. Meg, Vegard og Ola på onsdag. 6. Adrian hangover tidligere i dag. 7. Good stemning på byen på fredag! 8. Lillebror Adrian og guttegjengen vorser litt. 9. Guro og meg på onsdag. Utrolig rotete rekkefølge på bildene over forresten! Nå skal jeg sette meg ned å skrive en Gran Canaria guide til dere, ser det er flere som ønsker det 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg