BABY FEET

Denne mandagen ble ikke så verst likevel! Jeg hatet livet da jeg våknet i dag tidlig og ville gitt mye for å kunne bruke dagen på søvn og tvserier. Problemet med det er at jeg får så innmarri dårlig samvittighet, så da hoppet jeg i dusjen og tok fatt på dagen i stedet. Rett etter lunsj dro jeg på TL salongene ved Laguneparken for å ta en liten forbehandling. Det er helt nødvendig for meg en gang ibland, både for å slipe vekk tørr hud, ordne neglene og skrubbe bena. Føler meg tusen ganger freshere nå, selvom det kun er meg som ser tærene mine på denne tiden av året, haha 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

La på en fresh gellish i fargen “tiger blossum”, klarte ikke bestemme meg med det første siden det var alt for mange fine farger..

Etter lakkingen var det tid for skrubb og fotmaske, bena mine har nok aldri vært mykere 😀OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fikk også fyllt på vippene mine litt siden Jeanette Helen hadde litt ekstra tid! Nå gir TL salongen leserne mine et supert tilbud som gir minus 15% avslag på vippeextensions og volumvipper (3D-vipper)! Dette gjelder nytt sett 😀 Du kan bestille time på telefon 55010194! De holder til i Laguneparken i Bergen, i samme bygg som Lefdal (ligger rett på andre siden av McDonalds).

Nå skal jeg slappe av bittelitt før det bærer avgårde på ukens første treningsøkt.

4 kommentarer
    1. Så digg(!)- fornøyd med salongen på Lagunen? 🙂 har du noen erfaring (eventuelt anbefaling) til spraytan i Bergen? Jeg vet at spraytanhuset snart åpner i Bergen også, ikke bare i Oslo, men trenger det ganske fort. Har du prøvd en salong i Bergen? Er en ganske lost østlending.

    2. Hei! 😀 Grunnen til det er på ingen måte fordi jeg ikke liker Beauty Lounge, de er fantastiske! Jeg byttet fordi TL salongene er sinnsykt flinke, og Jeanette Helen er en av norges beste på å legge akrylnegler, hun er helt RÅ! Dessuten tilbyr de volumvipper som 3D og 7D, noe ikke BL gjorde 🙂 Neglene mine på TL holder også mye lengre, siden hun bruker en spesiell teknikk når hun legger de 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg