B C N

/Reise i samarbeid med EF Språkkurs

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Et kjapt hola fra EF´s takterasse! Det er så utrolig skiftende vær i Barcelona syns jeg. Ikke sånn Norge-skiftende der det snør, regner og er sol på én gang. Men før klokken tolv på dagen er det faktisk litt kjølig i luften, slik at til og med en viking som meg trenger en jakke. Mens etter tolv bare “BOOM”! Over 20 grader og man steker virkelig godt i solen. Ah, det er så deeeeeilig ♥ Takterassen her er gigantisk forresten! Med masse lounge-sittegrupper og benker man kan spise lunsj osv på. Vi skal visst ha en bbq her senere i uken, det gleder jeg meg til. Nå skal vi kose oss her bittelitt til før jeg og min nye bloggfriend fra Sveits skal komme oss på stranden.

10 kommentarer

Siste innlegg