AVSTANDSFORHOLD

Jeg kommer ikke over hvor utrolig merkelig det er at jeg har fått meg type i Bergen, og hvor dårlig timingen var. Når jeg endelig (les: ENDELIG) var ferdig med byen under skyen og kunne flytte over til Oslo for godt. Ferdig med regnvær, ferdig med pendling, ferdig med alt for tidlige morgenfly og ikke minst ferdig med å ha klærne sine mer i koffert enn i skapet hjemme. To dager før jeg flyttet til Oslo var jeg på en åpningsfest her i Bergen, som jeg egentlig så på som en avslutningsfest for tiden min her. Der tok jeg visst feil, for på festen møtte jeg en fyr som plutselig gjorde pendlerlivet mellom Oslo-Bergen spennende igjen.

VERDENS BESTE STRIKKAGENSER HER

Når sant skal sies så er jeg faktisk utrolig glad for at vi møttes på tidspunktet vi gjorde. Akkurat nå er et avstandsforhold helt supert for meg, og for oss. Jeg får tid til å gjøre det jeg ønsket for høsten, og styrer på med mitt uten forstyrrelser. Samtidig blir tiden vår sammen så mye bedre, og jeg liker å kjenne på savnet mellom hver gang vi ses. Man kan kanskje tenke at dette var dårlig timing siden jeg flyttet fra Bergen, men jeg syns egentlig det er perfekt.

Og ja, om dere ikke skjønte det så er jeg nå i Bergen. Kom i dag tidlig, og blir til torsdag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg