AVOCADOSMOOTHIE

Jeg har aldri vært en fruktperson, og da spesielt ikke en smoothie-person. Men den siste tiden har jeg blitt så utrolig matlei, og ingen av mine favorittfrokoster holder liksom mål. Ser at mange er smoothiehekta for tiden, og tenkte å teste dette ut selv! Denne smakte utrolig godt og er forbanna sunn, så håper jeg ikke blir lei av den med det første 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
All you need:
– 1 avocado
– 1 banan
– To spiseskjeer gresk yoghurt
– 1,5dl eplejuice. Min favoritt er uten tvil er denne med ferskpressede pink lady epler!
– 1 blomst for å få et kult bilde

Miks alt sammen og nyt (om du liker den da, hvis ikke drikk den likevel, bra for kroppen!)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Neste gang tenkte jeg å lage avocadosmoothie ala den de lager på Joe and the Juice, for herrejesus den er DIGG! Noen som vet oppskriften på den? 😀

Lik innlegget om du liker at jeg kommer med oppskrifter!

5 kommentarer

Siste innlegg