AVLYST GRUNNET CORONA

ANNONSE – Affiliate til nelly

BIKINIOVERDELHER / BIKINIUNDERDELHER

Alle bikinier og strandplagg er på -20% hos Nelly! Ikke at det hjelper så mye, man får vel ikke reist noen steder anyway. Planen min var å reise til Spania for en lang periode i neste uke, men det må visst revurderes. Hvordan går det med dere i all coronahysteriet? Personlig vurderte jeg å bare drite i alt å reise likevel, for det gjør ikke meg noe å være syk i Spania. Likevel må man faktisk ta hensyn til at man ikke er alene i verden. Jeg kunne aldri levd med meg selv om jeg dro med meg viruset tilbake å smittet noen som i verste fall hadde dødd av det. Her har vi et ansvar alle sammen. Selvom det kanskje er en mild influensa for deg, kan det bety slutten av livet til noen andre. Viktig å tenke på.

Så noen D-vitaminboost og sol på kroppen blir det ikke på meg med det første. Litt kjipt siden jeg var innstilt på det, men sånn er livet. Håper alle har det fint, og i mellomtiden slenger jeg med noen bilder fra min forrige tur i Spania for en måned siden. Kommer sterkere tilbake i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg