AV OG TIL ER HUN SÅ STYGG..

Selvfølgelig måtte uken før makroeksamen også være uken jeg oppdaget how to get away with murder. Om jeg ikke har fått lest nok på makroen, så har jeg iallfall sett en hel sesong med min nye favorittserie! Dumt det ikke gir meg særlig mye for fremtiden, men men.

Over til noe helt annet. Syns innlegget Andrea gjorde om Molly var supermorsomt, og tenkte å gjøre det samme med Zara. Hun er verdens søteste hund altså, men av og til kan hun være så utrolig stygg. Her kommer bildene som ikke kom på bloggen – Zara edition!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

IMG_4307

OLYMPUS DIGITAL CAMERAIMG_4370

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer
    1. Hehe, flotte blinkskudd der ja! Har selv fått meg en valp for noen dager siden, og hun er jo verdens søteste, men har allerede fått noen bilder av hun som jeg ler litt av!
      Søte er de jo da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg