AUTOPILOT

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fredag, velkommen skal du være! Den helgefølelsen er det lite som slår altså. I helgen kommer også Ingvild og Lisa til Bergen, og vi har booket oss inn på casa de Statoil for helgen. Casa de Statoil er bedriftsleiligheten til faren til Ingvild som jobber i Statoil, og den ligger midt i Bergen sentrum. Jeg var innom å la fra meg tingene mine i sta, og det ser ut som vi tre kommer til å kose oss maks i helgen! I kveld står det vin og catching up på agendaen, før en liten tur ut. Det blir veldig rolig på meg, slik at jeg er klar for i morgen. Da har jeg nemlig arrangert “barhopping-kveld”. Ja, jeg liker å planlegge og arrangere ting.. Haha! Vi er omtrent alltid på de samme utestedene i Bergen, og det kan jo bli litt kjedelig i lengden.. Derfor har vi bestemt oss for å ta en skikkelig bar-til-bar runde i morgen, og gå innom steder vi ellers ikke ville dratt på. Det blir nok gøy! Hvem vet, kanskje vi finner et nytt stamsted?
Beklager rar og meningsløs oppdatering forresten. Haha! Jeg er nemlig så gira på å ta helg at jeg skriver litt på autopilot. Vi snakkes i morgen, og GOD HELG alle sammen ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg