AUGUST 2010

HEEEEEEEEEEEI ALLE SAMMEN <3 Har egentlig bare stresset rundt i hele dag, så har ikke rukket å tatt noen bilder. Derfor bladde jeg litt igjennom den gamle bloggen min, og fant noen bilder fra august 2010. Nøyaktig 3 år siden! Tiden har gått så utrolig fort, det føles ut som om disse bildene ble tatt i går. Åh, for en sommer det var. En av de aller beste sommerne jeg har hatt, uten tvil. Absolutt på en god 2.plass, rett under den sommeren som har vært i år.  August 2010. Hvor skal jeg begynne? Jeg bodde i Ålesund, og stortrivdes der. Måneden startet med radio Ålesund festival, som var en festhelg uten like! Herregud så morsomt vi hadde det. Jeg og June var satt inn som bloggere for festivalen, så vi hadde vår egen lille “bloggscene” rett ved den store scenen, der vi blogget om festivalen og artistene som var på. Utrolig gøy! Husker jeg var sååå forelsket i Tommy Fredvang på den tiden, og jeg var så happy da jeg fikk pratet med han etter konserten. Også fikk vi være med på artistnachet, og du skal tro jeg følte meg kul! Var 17 år og festet med mennesker som i mine øyne var kjendiser, og ikke minst de superkule paradisegutta. Haha, må bare le når jeg tenker på det. Uken etter dro vi til Oslo for fashion week, der vi ble sponset av hotell Bastion. Både meg, June og Egil fikk vårt eget rom hver! Husker vi drev å ringte hverandre fra hotelltelefonen mens vi lå i våre egne senger. Supersosiale.. Haha! Der var det duket for igjen mange fester og visninger. En utrolig herlig helg med verdens herligste mennesker.   Det eneste negative jeg har å si om august 2010 er vel egentlig at jeg fikk kyssersyken rett etter vi kom tilbake fra fashion week. Jeg dro til verdens mest inkompetente legevakt for å sjekke hva som feilet meg, og legen sa til meg at jeg hadde HIV eller AIDS så jeg måtte sjekke meg snarest. Jeg hadde jo selvfølgelig ikke det, så jeg dro til fastlegen min i Molde og hun fant rimelig kjapt ut at det kun var kyssesyke jeg hadde – og ikke aids… Haha!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg