ÅTTE TANKER DENNE MORGENEN

Hei og god tirsdagmorgen! ♥ SEE på denne nydelige soloppgangen. Helt uten filter (noe man ironisk nok må påpeke)! Jeg sitter å jobber meg ferdig for dagen, slik at jeg kan utnytte solen til det fulle etterpå. Under har dere noen tanker denne morgenen:

– Etter at jeg hentet den nye bilen (en splitter ny BMW x4) kan jeg aldri gå tilbake til en “vanlig” bil igjen. Kjøreopplevelsen er helt insane! Hadde aldri trodd jeg skulle være opptatt av biler, merker, hvordan de er å kjøre osv..

– De tre siste ukene har gått utrolig fort. På torsdag reiser jeg tilbake til Norge, og jeg vet ikke om jeg gleder meg eller faktisk gruer meg litt. Alt er selvfølgelig værbetinget, for jeg savner de hjemme noe fryktelig ♥

– Jeg har sikkert fått 50 myggestikk, uten å overdrive. Det ser helt forferdelig ut, og klør enda verre.

– Varm redbull er faktisk ikke så verst. Glemte å sette den inn i kjøleskapet i går, men det går overraskende fint!

– Jeg MÅ starte å trene igjen.

– Jeg har hatt utrolig mye mareritt i det siste, og lurer på hva det kommer av? Våkner opp i full panikk hver eneste natt, og er livredd lenge før jeg klarer å roe meg ned. Utrolig ekkelt og irrasjonelt.

– Nå er klokken 06.50, og jeg sitter nede i panoramabaren på hotellet å jobber. I strikkagenser, joggebukse og TØFLER! Glemte helt å bytte sko før jeg gikk ned. Er det innafor?? Det skal sies at det er helt folketomt her akkurat nå, noe som kanskje ikke er så rart. Haha!

– Lurer på hva jeg skal spise til frokost…

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg