AT MAN KAN BLI SÅ GLAD AV PASTA OG PEPSI MAX

Bare en liten flue som er overlykkelig over å endelig kunne gå på resturant igjen! På onsdag åpnet resturantene i Oslo igjen, og det føltes ut som julaften, bursdag og 17.mai på samme dag. Greit nok, vi kan enda ikke nyte vin eller alkohol i hovedstaden (og etter min mening er det ikke et fullverdig restaurantmåltid uten noe godt i glasset), men dispenser pepsi max har aldri smakt så godt.

Vi spiste på Vivo al Vino på Holbergs Plass, og maten smakte fantastisk. Vi delte på to pizzaer, samt en pasta carbonara og en risotto med skalldyr. YUMMY YUMMY sier bare jeg. Hit skal jeg definitivt tilbake! Elsker å spise ute med folk som liker å dele. Haha. Jeg blir ofte veldig lei om jeg “bare” skal spise en ting, så å bestille flere ting fra menyen så man får smakt på mer er helt fantastisk.

Beste Karima som ikke er vanskelig å be når det kommer til mat (eller noe som helst annet), hihi ♥

Sluuurp!

Ha en strålende lørdag alle sammen, vi snakkes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg