ASS FOR DAYS

REKLAMEBubbleroom

Kremt.. Noen er tydeligvis veldig klar for vår og sommer! Selv om jeg holder på å fryse av meg…typ alle kroppsdelene mine i Bergen om dagen så er jeg en evig optimist og er sikker på at plussgradene er rett rundt hjørnet. I skapet mitt henger det omtrent bare klær i 50 shades of black, så jeg syns det var på tide med litt farger og vårstemning i garderoben. Pluss at jeg reiser til varmere strøk om bare tre uker, noen som klarer å gjette hvor? 😉

TOPPHER / JEANSHER

Topper som dette eeeeelsker jeg. Helt perfekt å bruke under vie cardigans, mesh-topper, eller alene til en highwaistbukse som jeg har brukt her. Apropos buksen! Om du vil ha ass for days anbefaler jeg den på det sterkeste. Veldig fin blåfarge også, og croppet i anklene selv om du ikke ser det på bildene. Ta en nærmere titt her ♥

Jeg husker enda reklamen Bubbleroom hadde sammen med Ulrikke Lund. Det var først da jeg ble oppmerksom på nettsiden, og jeg husket jeg ble sååå sjalu på Ulrikke som hadde så fine klær på seg. Hahah! For noen uker siden tok jeg meg en surferunde for å se om jeg fant meg noe fint, og gjett om jeg ble positivt overrasket! Så mange kule jeans, topper, kjoler sko, jakker for å ikke snakke om plaggene i helt fantastiske blomsterprints.

OVERSIZED ALTMULIGSKJORTEHER

Grunnen til at jeg kaller denne for en “altmuligskjorte” er fordi den kan brukes til alt. Som kjole med belte som vist over, åpen som en oversized skjorte, eller kneppet igjen for en mer dresset look. Passer også superfint til jeansene over! Et stort pluss for meg er at den har antydninger til trompetermer, noe som gjør den litt mer spennende enn den “kjedelige” skjorten.

BLOMSTERKJOLEHER

Selv om det ikke syns på bildene, er denne kjolen sååå lett og luftig. Valgte den med tanke på min fremtidige solreise, da den er perfekt både over bikini – eller på varme kvelder der man ikke vil bli klam. Klarte heller ikke dy meg fra å velge noe med svart i seg, da jeg personlig mener det er den fargen jeg kler best 😉

♥♥♥

Anbefaler alle å ta en titt på nyhetene til Bubbleroom HER!
Alle de fine kjolene finner du HER!
Finn også plaggene med de nydelige printene jeg nevnte tidligere i innlegget HER!

♥♥♥

PS! Om du melder deg på nyhetsbrevet til Bubbleroom får du -10% rabatt på bestillingen din.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg