ASOSIAL VÆRMELDER

Good morning! I går hadde jeg så utrolig vondt i hodet da jeg kom hjem, så jeg måtte bare legge meg rett inn på soverommet i mørket. Der sovnet jeg relativt tidlig, og våknet først nå. Utrolig deilig! Merker jeg har fått en skikkelig god natts søvn. Det er utrolig sjeldent jeg har vondt i hodet, eller vondt noen steder i det hele tatt – så kanskje det er derfor jeg sov så godt? Tror jeg må få vondt i hodet oftere!! Merket egentlig i hele går at jeg ikke var særlig i form. Dro en snartur innom The Body Shop lanseringen av samarbeidet de har med Leila Hafzi, men der ble jeg ikke lenge før jeg bare dro hjem. Noen dager er vel slik antar jeg, at du ikke føler for å være sosial og helst vil ligge alene med en god tvserie forran deg. Det er veldig lenge siden jeg har følt meg SÅ asosial, men men. Noen som kjenner seg igjen? I dag er formen tilbake slik den pleier å være, og jeg har en morsom dag forran meg! I kveld blir det faktisk ut på byen med noen herlige piker, og jeg gleder meg masse. Lenge siden jeg har vært ute på en torsdag, så det skal bli moro!


Lue – Acne // Skjerf – Acne // Jakke – dessverre utsolgt, men lignende med krage, bare 300kr HER   //  Jeans – Zara // Converse – HER

Nå er det så sykt kaldt ute her i Oslo har det er helt skummelt! Prøver så godt jeg kan å ikke oppdatere bloggen hver eneste dag med værmeldinger altså, men herregud. I går kveld skrudde jeg opp varmekablene på badet på det fulleste, noe jeg ikke trodde jeg trengte å gjøre før langt ut i oktober iallefall. HUFF!!! OG ET ALDRI SÅ LITE TIPS TIL DERE FRA MEG: ALDRI, DA MENER JEG ALDRI BYTT TIL TELENOR. OM DERE HAR DET, KOM DERE UNNA!!!! De har den mest horrible kundeservicen jeg noen gang har vært vitne til, og nå er jeg så irritert at jeg river meg i håret. Jeg husker den tiden jeg hadde OneCall jeg, det var tider. Verdens beste abbonement. Mens telenor? Nei, jeg vil faktisk heller spise en kakerlakk enn å bli værende hos de ut årskontrakten min. Koste hva det koste vil, jeg HATER telenor.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg