ARM CANDY ALERT!

Image and video hosting by TinyPic

NEW ARM CANDY FROM DANIEL WELLINGTON ♥

Så, hva syns du egentlig om mine nye skatter i klokkesamlingen? Jeg er iallfall veldig fornøyd! Jeg har lenge ønsket meg en svart klokke, men har ikke funnet noen som faller helt i smak. Nå har jeg fått hele to svarte klokker fra Daniel Wellington i forskjellige størrelser, så nå er jeg rustet til enhver anledning 🙂 Et annet stort pluss er at begge klokkene er i sølv (kan også fåes i gull), noe som passer best til meg med tanke på at omtrent alle veskene og jakkene mine har sølvdetaljer.

Image and video hosting by TinyPic

Get them here and here!

Det er litt vanskelig å velge en favoritt av disse to, da jeg syns begge er fin til hvert sitt bruk. Men, om jeg måtte velge er nok den største favoritten! Syns reimen er så utrolig lekker 😀

Image and video hosting by TinyPic
I dag brukte jeg den minste modellen til et helsvart antrekk.

Image and video hosting by TinyPicPå mandag brukte jeg den større modellen som heter “classic reading”.

Om du ønsker å  handle en av disse godbitene til deg selv eller i en gave til noen andre, får du nå  -15% på hele danielwellington.com med koden “JULIANYLAND”. Happy shopping! ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg