ÅRETS KJEDELIGSTE DAG

I dag tidlig opplevde jeg noe helt nytt. Jeg våknet nemlig mett! Kanskje ikke så rart om jeg tenker på de gigantiske mengdene mat som fant veien ned i magen min i går. Det var likevel klart for familiefrokost, så jeg fikk trøkt ned en liten skive med egg og røkt laks før jeg takket fint for maten. I dag skal jeg ha en utrolig rolig morgen. Ingen sminke, bare ansiktsmaske, håret i en dott og julefilmer på skjermen. I tre-tiden er jeg invitert på familiemiddag hos bestemor, så da må jeg nok få på meg finstasen igjen. 1. juledag brukte å være den kjedeligste dagen i året da jeg var yngre, fordi mamma nektet å kjøre oss noen steder og alle vennene mine gjorde ting med familien sin. Nå elsker jeg den derimot, det er så digg at verden nesten står stille for en dag! Ingen mas og omtrent ingen planer. 


I dag koser jeg meg i pysjsettet mitt fra Ruth&Circle som jeg kjøpte fra nelly yil bare 199kr! Du finner det her ♥ (annonselenke) Minner om at salget til nelly har startet! Når jeg har publisert dette innlegget skal jeg inn å shoppe litt selv 😀 Du finner det her. Husk at du må bestille innen 26.12 klokken 23.59 for å få sikret deg plagg til nyttårsaften!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg