ÅRETS FØRSTE

(Inneholder annonselenker)

Skal jeg si dere noe sykt? Det er én ting jeg ikke har gjort i sommer, noe som egentlig er så obligatorisk at det nesten er flaut å innrømme det. Noen som klarer å gjette hva det er? Vel, jeg skal ikke holde deg på pinebenken lenge, kan se for meg dere sitter på kanten av stolen nå i nysgjerrighet på hva dette kan være. Neida. Jeg har ikke grillet. Enkelt å greit. Eller, greit er det jo absolutt ikke. Grillmat er noe av det beste jeg vet! I kveld skal det altså grilles for alle penga.

Merker at jeg nettopp skrev sommerens mest meningsløse innlegg. Runder av her før jeg driter meg helt ut. Under har dere fredagens antrekk!

P7310003-2P7310004-2Jakke – Kouture HER  / Kjole – River Island / Skolink her (annonselenker)

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg