ÅRETS FØRSTE OFFISIELLE HØSTANTREKK

ANNONSE – Affiliatelinker til nakd
Koden “NYLAND15” gir -15% rabatt

LUEHER / JAKKEHER / GENSER  – HERVESKEHER / DRESSBUKSEHER

NYLAND15

gir -15% på hele NAKD!

Endelig høst! Er det lov å si? Jeg elsker alt ved det. Luktene, fargene, stemningen og ikke minst; klærne! Jeg er faktisk utrolig takknemlig over at vi bor i et land med sesonger. Det er som om kroppen min er innstilt på at nå er den “lei” av sommer, og gleder seg til tiden som kommer. Akkurat det samme som skjer om cirka et halv år, da er jeg lei av kulde og vil helst bare ha sommer 😉 Norge bare; your wish is my demand. Jeg ser bare for meg den ånden i lampen fra filmen The Secret når jeg skriver “your wish is my demand”. Noen som har sett den og skjønner hva jeg mener? Hahah!

 

LUEHER / JAKKEHER / GENSER  – HERVESKEHER / DRESSBUKSEHER

NYLAND15

gir -15% på hele NAKD!

Såå,  hva syns dere om mitt første offisielle høstantrekk? Fra å være en person som alltid kler seg i svart når september nærmer seg, må jeg si at jeg faktisk har blitt en stor fan av beige. Hva er det man sier.. Beige is the new black? Ble mange engelske sammenligninger i dag merker jeg. Uansett, jeg elsket dette antrekket fra NAKD og kommer nok til å bruke alle plaggene mye i tiden som kommer. Jakken er spesielt en stor favoritt. SÅ fin passform, alt bare klaffet helt perfekt. Ikke for lang, ikke for kort, ikke for stor over skuldrene, ikke for lange armer. Elsk!

NAKD har fått inn ekstremt mange nyheter, og om du følger meg på insta så kommer det straks en story med alle plaggene jeg klikket meg hjem i denne runden. Husk å bruke rabattkoden for å få avslag på kjøpet ditt, det gjelder absolutt alle merker ♥

Nå skal jeg lage meg en etterlengtet middag, vi snakkes babes!

15 kommentarer

Siste innlegg